• Uue põlvkonna helisüsteem võimaldab igal reisijal erinevat muusikat kuulata, ja seda ilma kõrvaklappideta.
  • Säilitab telefonikõnede ajal reisijate privaatsuse.
  • Suudab vaigistada reisijate jaoks ebaolulisi, kuid juhile olulisi helisid.
  • Tehnoloogia parandab autonoomse navigatsiooni ajastul autosõidu kogemust.

Kia esitles esmakordselt oma uue põlvkonna Separated Sound Zone (SSZ) eraldatud helitsoonide tehnoloogiat, mis võimaldab igal reisijal autos kogeda nende individuaalsetele vajadustele kohandatud helivoogu, sealhulgas muusikat, käed-vabad telefonikõnesid ja auto teavitusi, samas säilitades kõrvaklapivaba sotsiaalse ruumi, kus reisijad saavad vabalt vestelda.

SSZ tehnoloogia loob ja juhib autos helivälju, võimaldades juhil ja kõikidel reisijatel kuulda eraldi helisid. Autosse paigaldatud kõlarites on tehnoloogia, mis kasutab teaduslikke põhimõtteid, et vähendada või suurendada helilainete tasemeid. See vähendab igal istmel kuuldavate helide kattumist, luues sama efekti nagu praegused müravähendussüsteemid, aga ilma kõrvaklappide vajaduseta.

„Autonoomse navigatsiooni ajastu kliendid nõuavad oma autodesse järjest isikupärastatavamaid meelelahutuse võimalusi, mis sisaldab tehnoloogilisi innovatsioone nagu SSZ süsteem,“ ütleb Kia NVH uurimislabori teadur Kang-duck Ih. „Loodan, et pakkudes juhile ja reisijatele kohandatud, iseseisvaid heliruume, kogevad nad mugavamat ja mõnusamalt meelt lahutavamat transpordikeskkonda.“

Inimeste muusikamaitsed erinevad, nii et mõned reisijad otsustavad oma heliesituse isoleerimiseks kõrvaklappe kasutada, aga see loob samas ka teiste reisijatega suhtlemiseks ebavajaliku sotsiaalse barjääri. Uue põlvkonna SSZ tehnoloogiaga varustatud autos saab iga reisija oma telefoni läbi Bluetoothi ühendada ja kuulata oma muusikat ilma teiste reisijate heliesitusi häirimata või ise neist häiritud saamata.

SSZ-d kasutades saab käed-vabad telefonikõnesid ka üksikute reisijate jaoks isoleerida, kindlustades sõidu peal tähtsate telefonikõnede privaatsuse.

Lisaks suudab murranguline tehnoloogia eemaldada reisijatele ebavajalikke helisid, kuid need juhi jaoks alles jätta. Navigatsioonisüsteemi helid või erinevad teavitused võimaldavad juhil auto juhtimisele keskenduda, kuid teiste reisijate jaoks loob SSZ süsteem neid helisid isoleerides vaikse keskkonna. Sellele leiavad kasutust eriti juhid, kellel on autos magav laps.

SSZ tehnoloogiat on arendatud alates 2014. aastast ja süsteem on eeldatavasti autodesse paigaldamiseks valmis ühe-kahe aasta jooksul.

Ülalkirjeldatud Separated Sound Zone tehnoloogia kohta video nägemiseks vaadake palun: https://youtu.be/lokXL8qyu1c